Kızlar daha bu gün başladık ama kokusu ve tadı iğrenç haliyle içmiyor oğlum 5 ay 20lük bunu normal mama hazırlar gibi mi hazırlıyoruz doktor bişey anlatmadı sağlıkocağındaki ebeye sordum bilmiyorum diyor eczaneye sorun diyor ona soruyorum bilmiyorum diyor bugün cuma doktora da gidemedim mamanın böyle olduğunu bilmediğim için normal mama versemde kızarıyor suratı komple bileniniz varsa nasıl ayarlanıcak anlatabilir mi