Kullandığınız eve getir uygulamalarından a 101 in hangisini kullanıyorsunuz eve getiriyor mu ? Şok var bende ama mama yok eşim görevde o olmadığı için ikizlerime mama almam gerek o yüzden soruyorum eğer olmazsa başka bi çözüm arayacağım a 101 in hangi uygulamasını kullanıyorsunuz ?