Olric11 kuzey_arin2019 fox haberde de jeoloji yüksek mühendisi profesör doktor konuşuyor istanbul depremi kapıda diyor
Brokolilim kuzey_arin2019 Profesörlerin bile dedikleri bir birini tutmuyor biri kapıda deprem var diyor biri yok diyor
Musabnannesi kuzey_arin2019 ben bu adamı bi kaç gündür takip ediyordum ama kimse dikkate almayınca inanamamıştım
OptimusPrime kuzey_arin2019 show haberin hiç bir şeyine inanmıyorum. Hele o muhabirlerin insanlara tavırları falan. Kandırmasınlar kimseyi.
Musabnannesi Brokolilim aslında bu adam da yok demiyor 6 6.5 değerinde olabilir diyor tabi Allahım bilir en doğrusunu
Etipufffum_benim Fox TV de prof kapıda İstanbul depremi dedi doğa nin kanunu bu beş altı yıl gibi bi süre kalmış
Musabnannesi Etipufffum_benim bu uzman da onu eleştiriyor anlamadım gittiii Allah sonumuzu hayır etsin