Canebru17 Sormayın bende kv deyim. 19 aylık hiç bir zaman maruz kalmadı ve kv sürekli tv açık kimsenin evine bir şey diyemiyorum çocuğu alıp başka odaya geçsem bile çıkıp gidiyor durmuyor yani. Artık benim psikolojim bozuldu. Eşim zaten Adıyaman’da evimizde malzeme kalmamış, evde hasar var askeri personel sürekli sahadalar gitmiş çökmüş adamcağız zaten hem onu düşünürken haberlerde rüyamda görüyorum depremi, her an aileme geçmem an meselesi…