Mihriban36 benim kızımda 18 aylık 9.800 grm ne yaotysak kilo aldramdm doktorlar minyon bir çocuk olacak azar azar da olsa alıyor dedi ama benim kizm dogdgndan beri TSH yüksek cikiyms dokto söylemedi takı 13. Aya geldgmzde bir doktor tahlil istedi verdik aynı yüksek ckti endokrine yönlendirdi guatr ilacı kullniyrz şuanda o yüzden endokrine muayene ettirin