circirbocegi bence muhakkak doktora görünün, 2017 yazında düştüm, ayak baş parmağımı kırmışım, fark etmedim, ertesi gün denize girdim, köyde ağaca tımandım, deli gibi gezdim tozdum, ne bir ağrı oldu ne bir acı, 10. Gün ayak tarak kısmjnda hafif bir morluk olunca doktpra gidip kırık olduğunu öğrendim. Ufak bir kırık, yani şu çatlak denenden, benim gibi hikayeler var. Gerçi alçıya alamadılar parmağımı ama..