YaseminAren Tubbbaa 30 gubluk lohusaylen oldum hala her ay olyor malesef onu bıle rahat yasayamadım bır sene fakan olmasın dıye dua ettıydım
KubrAden Merhaba05 emzirmeyle alakalı emzirme döneminde çoğu anne regl olmaz ben 6 ay sonra olmuştum 1 yıla kadar normal
Merhaba05 Tubbbaa yok canım korunuyosan korkcak bişey yok. Korunmana rağmen oluyosada allahın takdiri dicez napalım🙈
rreeyhann 3 gun sonra tam bir yil olucak hala emziriyorum doktora gittim rahim filmi cektirmemi ve smr testi yaptirmam gerektigini soyledi.