annelik_delilik ellerinle göğsüne destek yapın yaptırınca iki elini öne getirin destek yaptignz elinzi hafif yukarı kaldırın bunu hergun yaptrin doktorunz ile konuşun boyun egzersizleri var güçlenmesi için yada internetten de bakabilirsiniz doç doktorların videolarına tabi bir tane ile de yetinmeyi bı kaç tanesine bakın cocugunzun kaldrabilcegi sklmycagi hareketleri deneyerek uygulayın bn bir aylıkken yaptım aaa çok küçük acır biyeri faln denildi ona uygun şeyler yaptırdım kaldrabilcegi şimdi iki aylık çok net tutuyo kafasını kimse iki aylık demiyo birakn çevredeki peri en iyisini siz bilirsinz kafama göre. Yapmadım doktorun aracı ile yaptım cebredekilerede ay yapmiyorum zaten dedim gittiklerinde gene bildiğimi okudim onlara laf anlatcagima çocuğum ile zaman geçirmeyi iyi eylerim 😂 en iyisini anne bilir iç güdüsel olarak korkularınz varsa içinizi rahatlatın her çocuk aynı olmaz çocukları kıyaslamayın bazıları geç yürür bazıları geç konuşur bazıları yemek bile yemez . Siz içinizi ferah tutun