efeninannesi4207 başlarda ben de çok acemiydim çocuğuma hiç bişey veremiyorum herkes nasıl veriyor diye üzülüyordum sonra sonra başladım,mesela biraz suyu 1-2 su bardağı gelir kaynarken içine göz kararı arpa şehriye atıyorum o haşlanmaya yakın varsa tavuk suyu katıp onunla pişiriyorum ocaktan indirince çırpılmış yoğurdu katıp bir iki daha kaynatıp onu veriyorum,sonra 2 adet günkusuru parmak kadar havuç güzelce temizleyip haşlıyorum sonrasında çatalla ezip birbirine karıştırıp veriyorum,tarhana klasik herkes veriyor,onun dışında da kendim sofrada ona uygun olduğunu düşündüğüm herşeyden bir parmak ucu kadar ağzına veriyorum yiyor mesela yumurta,peynir gibi