Deletedmom_62 edabolukbasi inslalah hâlâ yaşamakta olan herkes çıkarılır 1 hafta bile geçse dayansınlar lütfen 😔
Dondurmalikahve edabolukbasi Durum çok vahim çok yakın tanıdıklarım var iyi haberlerde geliyor içimizi yakan haberlerde keşke hiç yaşamasaydık olayın sorumluları varsa onlarda para uğruna masum insanları harcayan aç yaratıklardır.
edabolukbasi Blackcloud keşke ama 3-4 güne biter arama kurtarma çalışmaları artık açlık susuzluk soğuk hipotermi geçirirler
edabolukbasi graycloud evet çok fazla eşimin arkadaşı adıyaman’da göreve gitti tv de gösterilenlere aldanmayın çok fena her yer diyor 😢
edabolukbasi Dondurmalikahve iş yerinden arkadaşımız da orda psikolojim kaldırmıyor artık geri döncez demiş uykusuzluk neyse ama gidilmeyen yerlerden ölüleri çıkarıyorlarmış hep