zeynep321 Merhaba hanımlar .kızım 13 aylık bir yaş kontolunde kan tahlili istendi bakabilir misiniz https://imgyukle.com/i/QVyu1f https://imgyukle.com/i/QVyTpb https://imgyukle.com/i/QVyxwG https://imgyukle.com/i/QVyIxS
Araslarcaaa zeynep321 önemli birşey yok içiniz ferah olsun kanı bir tık düşük D vitamini eksikliği var birde oğlunuz zayıf mı? Troidlerri hızlı çalışıyor
Aysegul93 zeynep321 canım ben hemşireyim tsh aşırı yüksek değil çokta telaş yapma tabi yne en iyi doktor değerlendirir. D vite yine devam edersiniz. Belki bir süre daha demir desteğide verebilir
zeynep321 Araslarcaaa Aslında vitamini de demir ilacı da kullanıyordum niye düşük anlayamadım acaba markasını mi değiştirmem gerekiyor ocean kullaniyorduk. Bir de tshsi yüksek gelince o biraz telaş yaptırdı pazartesi günü gideceğiz doktora 🙄
Busra2089 zeynep321 Ocean demir damlasını hep yetersiz geliyor diye okudum burada..Genel olarak sanırım yeterli gelmiyor.
Araslarcaaa zeynep321 bende ocean kullanıyorum tahlil vermedik hiç 7 aylığız. İlk defa duydum yetersiz geldiğini araştırmak lazım