Kızlar bu insanlar neden böyle kıyamet kopsa keske bunları görmez olaydım yardıma giden tırları durdurup yamaliyorlar Allah belalarını versin artık bıktım deprem bölgesindeki a101 ve bimler ayrı yamalaniyor o kadar aç insan varken marketleri boşaltıyorlar evlerine götürüyorlar haram olsun TV götüren çamaşır makina götüren 20 bine yakın can kaybı var daha ulaşmadiklari cesetler var onlardanda mi utanmıyorlar içim kan ağlıyor kızlar kan nasıl bir bela bu Allah’ım kurtar bizi bu durumdan🙏🥺