Bize ilk baby goat vermişti doktor başta çok sık yapıyordu kakasını ve gayet cıvıktı. Bir aylık olduktan sonra beş altı günde bir ama çok ağlayarak kakasını yapıyordu ve çok katı oluyordu. İnanın yaparken kıpkırmızı oluyordu o ağlıyordu ben ağlıyordum düşünün acısını. Biz de önce mamaya bağlamadık yapsa başta yapardı dedik sonra inek sütü mamaya geçin dedi doktor ve sma ya başladık şimdi iki üç güne bir sıvı yapıyor ve o acısı bitti.