Kızlar depremin olduğu bölgede eşimin ailesi vardı kendileri sağ şükür ki ama evleri dükkanları yıkıldı gitti sokakta kalıyorlardı deprem gününden beri bizde başka şehirdeyiz eşimle çaresizlikten çok üzüldük. Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah. Çok zormuş. Adam akıllı bir şey yiyip içemedik depremin olduğu gecede sabah 5ten beri ayaktaydım emzirmeye kalktığımda almıştım haberi. Şimdi sütüm azaldı emdiği kadarını göğüsümden emiyor doymadığını anlarsam dolaptaki sağdığım sütlerden veriyorum. Mama verdik bir kere çocuk gazdan uyuyamadı sabaha kadar. Nasıl geri getirebilirim sütümü? Bunun için tüm tavsiyelere açığım ne olur yardımcı olun bebeğim daha 5 haftalık