biranne123 İki hamileliğiniz arasında ne kadar zaman vardı, nası cesaret ettiniz, riskleri oluyor mu.. olumlu olumsuz yaşadığınız tecrübeleri paylasabilir misiniz..
lceLady biranne123 İlki 13 sene önce dogum yapmıstım kendi isteğim ile sezeryan. Sımdı 19 aylık oglum var. Bende ssvd düşündüm. Önce özele gittim ssvd yapan doktor bulmak lazım hepsi yapmıyor.28.haftadan sonra düzenli kontrole cagırıyor. Size doktor risklerini anlatıyor imzalayip doguma giriyorsunuz. Tam konustum herseye tamam demişken ücret için vezneye gittim. Çift ücret istendi. Yani hem sezeryan hem normal ücret 2-3 katı. O hastaneyi bıraktım. Devlete geçtim. Devlet hastaneleri kabul etmiyor hiç bi sekilde. Sezeryan ise sezeryan diyor. Halbukı cok musaıtım normal için çatim geniş. Neyse üstelemedim zaten bi fikirdi benım ki. Doktordan da hast memnun kaldım sezeryan oldum. Şimdi 3.gebeyim 6 aylık. Yine sezeryan olacak inş son olacak 😀