Deletedmom_73 Arkadaşlar ben şu an depremzedeyim ve koydeyim buraya yardımlar geliyor bebek bezi mama v.s ama biberon zıbın mont gibi bebek kiyafetleri de gerekiyor buralarda havalar çok soğuk ihtiyaç sahibi insanlarda var lütfen bu dediklerimi de unutmayalım üşümemeleri için mont ceket yelek en önemlisi de biberon canlar hepimiz kardeşiz Allah kimseye bunları göstermesin. Lütfen bu yazıyı da paylaşın