Grupyildizi alın benden de o kadar. Günlerdir İstanbul depremi konuşuluyor. Biliyoruz, biliyoruz. Olacak. Yıllardır söyleniyor anladık. Burada da anneler sağolsunlar her gün en az 1 tane İstanbul depremi postu açıyorlar. Şu an kendimiz için korkmanın sırası da değil. Hele bir yaralarımızı saralım, ondan sonra ne yapabiliriz diye konuşuruz, gereken önlemleri alırız. Vallahi içim şişti. Günden güne daha da çok şişiyor