Sumshn 4 ay 27 günlük oğlum. 4 aya kadar kucağımda uyutup onunla birlikte yattım hep. Her uykusunda birlikte yattık çünkü asla uyumuyordu bırakınca veya yanından kalkınca. Sonra fark ettim ki yan yatmayı seviyor yan yatırıp 30 dk sonra yanından kalktım hep 15-20 gün böyle devam ettik. Bizim yatakta tek yattı biz eşimle koltukta yattık düşünün 🤣 son 1 haftadır da beşiğinde uyuyor. Kolumda uyutup koyuyorum veya süt içerken kendi uyuyor. Biz beşiği ilk kez kullanıyoruz doğduğundan beri düşünün. Emzikte kullanıyor gece uyandığında emziği takınca uyuyorsa beslemiyorum artık uyumazsa süt içip yan çevirince yine uyuyor.
Uyku eğitimine karşı değilim ama bize göre değil mesela, ağlıyor çünkü. Ağladığı zaman uykuya dalması daha da zor oluyor. Ben 4 ay boyunca her uyku saatinde onunla yatmış biri olarak söylüyorum şuan destekli uyuyor evet ama benden ayrı uyuyor olması bir mucize. Size tavsiyem biraz birlikte uyumanız olur güvenli bağlanma açısından, ihtiyaç duyduğu an size ulaştıkça bebek rahatlıyor. Bana insanların demediği kalmamıştı Hep kucağımda uyuduğu için. Ben kendime de oğluma da güvendim 4 ay veriyorum bize dedim gerçekten de 4 ay sonra baya toparladık.