Annesionuyesin Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz? Kızımın burnu akıyor soğuk almış bu sabah az ateşide vardı evde aferin ve pedifen var tek başına verince 3 saatte bir verilir bunu biliyorum ama bi aferin bi pedifen verincede 3 saatte bir mi vermem lazım yoksa ikisi ayrı sınıf ilacı mıdır ve 3 saatte bir ikisini ard arda verebilir miyim lütfen yardımcı olur musunuz bugün pazar doktorda yok bunun dışında soğuk almış bebeğe evde uygulanabilecek ayrı bişey önerirmisiniz duş aldırıyorum burun aspiratörüyle burnunu temizlemeye çalışıyorum ama ona pek izin vermiyor kıyamet koparıyor 😔
Mesafe Annesionuyesin cnm aferin ilacında içinde ateş düşürcü özellik var sabah akşam birer çay kaşıgı aferin ver ateş düşürücüyü 3 degil 4 saat arayla ateşi oldukça ver
Mesafe Annesionuyesin evde coldmix damla varsa kıyafetine yada yastıgına damlatın güzel açıyor burnu her seferinde aspiratörle çekmeye gerek yok burun damlasını günde 12 kere damlatın açıyor zaten
Bora_Mom Annesionuyesin aferin bilmiyorum ama doktorumuz bize de pedifen yazmıştı ve 6 saat arayla demişti
Annesionuyesin Ay yazıklar olsun gerçekten yardımcı olabilecek kimse yok mu anca kaynana ve cinsellik postunda dolaşın yazık amaç burda yardımlaşmak değilmiş ve eminim ki burda yüzlerce yardımcı olabilecek sağlıkçı var neyseeee 😡😡😡
Annesionuyesin Mesafe teşekkür ederim 🙏🏻 burun damlası yok cnm doktora götürünce verecek büyük bir ihtimalle. Mesela pedifen verdim ardından hemen aferinide verip yatırsam olur mu
Mesafe Annesionuyesin tabiki verebilirsiniz burun damlası denilen şey izotonik serum suyu 3 liraya eczaneden alın enjektörle yada evdeki damlalıklara doldurup damlalıklarla damlatın
Mesafe Annesionuyesin aspiratörünüz varsa bitmiş damlalıklarınızda vardır evde ben onları temizleyip kullanırım hep pratik oluyo bebek 1 yaşından küçükse sprey formunda olanlar sıkıntı yaratıyo damla daha iyi
Nehirmasal Annesionuyesin canım afferimi sabah akşam ver bir tane calpol bir tane dolven al onları ateşi çıktıkça 3 4 saat arayla ver çok geçmiş olsun
Alyask Annesionuyesin benım Kızımda soguk almıs hatta dün post acmıstım pedıtus ıcın dr gittik şimdi verme dedı daha küçük ağır gelır dedı dolven de aynı sekılde sadece calpol verebılırsın dedı sızde dr danışmadan vermeyın derım
Annesionuyesin Alyask geçen de soğuk almıştı yine doktor vermişti bunları canım ikiside evde var hala