tazemommy Hiç üzülmeyin bir şey olmaz benim bebeğim 2 kere fototerapi aldı ben de çok ağlamış, üzülmüştüm. Benim kan grubum 0 pozitif eşimin A pozitif bebeğimin kanı A pozitif. Anne 0, baba A ya da B kan grubu olunca bebekle annenin kanı çalışabiliyor bu yüzden de sarılık olabiliyormuş biz de ilk kez başımıza gelince duymuştuk. Sebebi ne olursa olsun sarılık olan bebeğin iyi beslenmesi gerekiyor. Fototerapi bittikten sonra cildi için minidolin vücut losyonunu kullanabilirsiniz. Çok geçmiş olsun.