Bebeğim 2 ay 23 günlük. 4 5 gündür mama yedirmekte zorlanıyorum. Neredeyse 12 saatte 1 mama alıyor o da zorla. Meme emiyor ama az az sürekli de sütüm olmuyor. Olduğunda da kızım tam emmiyor. Pamukçuk için doktorunuz 2 aylık kontrolde ilaç vermişti. Şimdi bitti karbonatlı su yapıyorum dili için. Uykudan ağlayarak uyanıyor. Daha önce iştahı iyiydi. Meme+mama şeklinde ilerliyorduk. Bebeğim beslenmedikce ben stres yapıyorum. Uzun süre aglamalara başladı. Napacagimi bilmiyorum