Sibelceeee merhabalar oncelıkle cok gecmıs rabbım bır daha yaşatmasın . Depremzede olduğunuzu bıldırdıgınız taktırde devletın yardımlarından faydalanıyorsunuz diye duydum ama her aıleye 15000 ve 1yıl kira ödeniyormuş . Yanlış bır bılgı vermek ıstemem