Elimde bir miktar alerjik mama var. Oğlum içmiyor raporum var yazdırdım tekrar alıcam. İhtiyacı olan depremzedelere göndermek istiyorum. Arada diğer mamalarla kaynamasını istemiyorum. Nasıl ve kime ulaştırabilirim? Yardımcı olabilir misiniz? Deprem bölgelerinde kurulan eczanelerden de ulaşabileceğimiz birileri varsa oraya da yollamaya çalışırım.