Durubebekannesi
Merhaba
Migrosun kendi markası bezi var. 50sini 88₺ ye alıyordum dün farkettim ki 32 lisi 88₺ olmuş.
18 aylık bebeğime bundan kullanıyorum. ( ilk zamanlar prima aktif kullandım, prima aktif gerçekten bu konuda iyi ama bütceyi düşündürür)
Arkasından 2,5 aylık bebeğim var 40ı cıkana kadar prima kullandım; sonra onda da migrosun bezine geçtim sıfır sızıntı :) bir bakın bakalım minnie markası