Eşim deprem bölgesinde,sürekli şöyle diyor herkes kaçarken yakalanmış.Kaçarken kirişler kolonlar düşmüş üstüne.Ama Koltukların çoğu sağlam yatakların çoğu sağlam onların yanına ve ya üstünde bile dursalardı çoğu kurtulurdu diyor.Panik yapmamayı öğrenmemiz gerek, çök kapan yapmalıyız.Bunlar için okullarda eğitim şart olmalı.Beklenen İstanbul depremi için yapılacak en önemli şeylerden biri bence deprem eğitimi panik yapmamak