Balevlatm hamillegimin 35.haftasinda bu taş ile.karsilastim ve 37de doğum.yaptim o 2 ay burnundm geldi öldüm dirildim.tas ağrısından hamile.oldugum için herhangi bir ağrı kesici de kullanmadım mahvoldum ağlıyordum yerlerde yuvarlaniyodum doğum sancısı dan beterdi doğum yaptım biraz kesildi sonra geri geldi ve bebeğim 2 aylıkken safra kesesi aldırdım taş temizlenecek.gibi olmadığından safra kesem.gitti emziridgim için ağrı kesici vs.kullanamdim 3 gün zorlandım dikiş acısı biraz zordu ama.asla dayanılmaz değil üstelik o dikişlerin üstüne bebek alıp emziriyodum sadece 3 gün zorlandim.agri kesici vs.almadigim.halde sonra bitti gitti çok şükür Kurtuldum evet zor ama.asla dayanılmaz bişey değil korkma öyle çok bişey yok sezeryanla doğum.yaptiysan eğer onun en düşük acısı gibi düşün