Deletedmom812 ahh 2.5 ay mücadele ettim hopladim zipladim şarkılar söyledim bağırarak uyumadım uykulu yakalayın emzirin diye ama git gide daha beter oldu uykulu emiyordu onuda bıraktı dedim kör şeytana lanet sağ ver dudu sağdim 1 içti 2 içti 3. De kusmaya başladı herkes dedi sütten tiksinmis almadı sutumu bir türlü mama verdim aldı sonra tamamen sütü bıraktık mama vermeye başladım 1 hafta çok güzel içti 2 haftadır manada içmiyor . 3.4 saate 60 CC zor iciriyorum