mihrosum Adana depreminden dolayı Ankaraya geldik. Kızım hasta oluyor galiba burnu akmaya basladı. İlerlemesin diye ne yapabilirim? Ne ıyı gelır? Kızım 3 yasında.
mihrosum Murataleyna sımdınocaga koydum canın (ıhlamur, elma kabugu, tarcın, portakal kabugu) kaynasın hemen ıcırecem
mihrosum lasupinet canım birazdan saglık ocagına gıdım diyorum. Allerset diye bir alerji surubu var normalde ıyı geliyordu. Oksurukte baslıcak gıbı onada tereyağı pekmez yaparım. Baska aklıma bisi gelmiyor
mihrosum lasupinet aldım canım aferim falan. Verdım hemen. Suan sadece burnu akıyor. Onyuzden uyuyamadımoglen.onun dısında uyanıkken normal