Herkesten özür dileyerek yazıyorum böyle bir zamanda böyle yazdığım için… iki bucuk ay önce dogum yaptım sezeryan ile ve ocak 25 de regl oldum ve halen olmaya devam edıyorum başına gelen var mı kırk muanesınde doktorum herseyın normal oldugunu dıle getirmişti ve bebegımı emzırıyorum