KuzeyiinAnnesii alışır zamanla unutur diyorlar pes etmemek lazım emziksizliğe bebeğinizden çok siz dayanacaksınız.yoksa maalesef başarı oranı sıfır 😒 kıyamıyoruz ağladıkları zaman ama mecburuz gece kullanımı gündüzden daha kötü çünkü bir de büyümüş artık bebeğiniz gece uykusu sürekli bu sebepten bölünüyosa gelişimini de etkiler