Bizim doktorumuz günlük alması gereken 25/40 gram arasında olmalı demişti . Ama sütün yarıyor demekki . Benim bebeğimde alması gerekenden fazla almıştı . Sadece anne sütü veriyorsan endişelenme , doktorlar bunu neden yapıyor anlamıyorum gereksiz yere. Bebeği diyete sokacak halimiz yok sonuçta .