MutluY_E Kızlar bugun 6.ay kontrolümüz vardı. Sağlık ocağındaki hemşire artık 3 ana öğün 2 ara öğüne başlayabilirsin dedi. Mamayı azaltacaksın. İlkten öğünleri verip daha sonra emzir, mama ver dedi. Ne kadar doğru sizde böyle mi yapıyorsunuz 🤔🤔🤔
okuyor MutluY_E 6. Ayda doktorun önerisi önce emzir sonra ek gıda ver olmuştu. 9. Ayda önce ek gıda sonra emzirme sistemine geçtik
-Beliss MutluY_E hayr tadimlariiniz bittimi? Sabah kahvlti yaptiriyorsam yumurta sarisi labne peynir vs oglen meyve yiyoruz aksamda ona gore yemek yapmis oluyorum
ikizannesi4242 Kızlar benimde bebeklerim 6 aylık. İlk çorbayı nasıl yaptınız nasıl verdiniz bebeklerinize
gulunannisi MutluY_E öğün sayıları çok degıl mı zaten 6. Ay tadım ayıdır hadi siz önceden başlasanız bile bence çok 1 ana 1 ara öğün diye biliyorum
tineanigra MutluY_E henüz hiç tadım bile yapmamış bebeğe bi anda bu kadar yüklenilmez. Sağlık ocağındaki hemşirelerle değil bir doktorla ilerleyin. Önceliğiniz alerji ihtimaline karşı 3 gün kuralı ile tadımla başlamak olsun.
birtutambilgi MutluY_E siz kontroller için sağlık ocağına mı gidiyorsunuz çocuk doktoruna gitmiyor musunuz
Aslicamm MutluY_E bebeğim 10 aylık ben bile daha 4 öğünü asmiyorum ki 8. Ayda 3 öğün 10. Ayda 3 ana 1 araya geçtim bebeğiniz daha çok minik ek gıdaya yeni gectiyseniz önce bu ay bi yavaş yavaş tadım yapıp 7. Aydan itibaren ogunlere geçin derim. Bi de ilk bi sene ana besin anne sütüdür ve 9. Aya kadar önce emzirip daha sonrasında öğün vermek daha uygun olur