Melisuzunoglu biz doğduğumuzdan beri öyle bir düzen oturtamadık çünkü bebek 2 saatte bir bazende 1 saatte bir emiyordu doğal olarak. Daha yeni yeni gündğz uykuları kısaldı. Akşam bizle beraber uyumaya götürüyoruz saat 22 de. Altını değişiyorum, emziriyorum, eşimle birlikte sarılıp sevip öpüyoruz, sonra eşim kucağıda karanlıkta gezdiriyor 5-10 dk da uyuyor. Yatağına koyduğumuzda biraz kafasını sağa sola çeviriyorsa hemen alıp emziriyorum. Sonra geri koyuyorum. 5 saat uyuyor hiç uyanmadan. Sonra emziriyorum 3 saat daha uyuyor. Sabah 8 uyanma saatimiz.