H_nurozkan benimde 2 sene önce sol göğüsumun yanında bir batma oluyordu nefes alırken bi sislikte vardı bariz belli dokunurken gitmedigim doktor kalmadı hiç bişey çıkmadı ama acimda dinmedi .. zamanla da geçti şükürler olsun ama o neydi anlamadım bnd valla 😏