Yelizkayaa Deprem bölgesine göndersem açıldı diye almazlar isteyen varsa cüzi bi miktar karşılığı gönderebilirim Golden goat 1 numara Bebelac laktozsuz
Eda88 Yelizkayaa bence hic riske girme bende de var attm acildigi tarihten itibaren skt si bitmesi lazim
tineanigra Yelizkayaa açılmış mama satışı biraz zor kutu açıldıktan sonra en fazla 1 ay içinde tüketilmesi gerekiyor bazılarında daha kısa hatta sanırım süresi
Yelizkayaa Daha 9 şubatta açtım yani dün akşam 24 saat bile olmadı isteyen varsa kargo ücreti mi ödemesi karşılığında yollayım sonuçta pahalı şeyler imkanı olmayan varsa
Sevilayeymen Yelizkayaa Haklısınız fiyatı çok yüksek herkesin almaya gücü yetmeyebilir belkide ihtiyacı biri almak ister.Bozulma ihtimali sıkıntı ama yeni açmışsınız yinede onu göze alıp isteyende olabilir Paylaşmak güzel şeyler ❣