Kızlar bebeğim 10 ay 10 günlük ek gıdaya geçtik geceli kakasini aşırı sert yapiyodu lac güne bir yapiyodu üstelik bi kac gündur sıvı yapmaya başladı dün ve bugün gece de ishal su gibi yaptı ve gece hiç yapmazdı yeni doğan donemi hariç eli sürekli dişinde ve hiç dişimiz yok sizce dış belirtisi mi