Emreninannesi- Anneler 1 yaşına 1 hafta sonra giricez acaba hangi kaşık çatal kullanmalıyız bir de nasıl kullanmayı öğretebilirim
yasacmalamalo Emreninannesi- valla kuxum ben kendi yediğimix catal tatlı kasıgıyla yediriyorum yiyor kendisi de eline verdim farklı bişi almadım