Bizler evimize geçtik hava çünkü anormal adana gibi bir bölge için çok soğuk. Çok şükür benim avantajim evim müstakil giriş kat.. korkumdan salonda yatıyorum salonda dışarı kapım kapıda hep bir çanta hazır bulunduruyoruz adana için var mı tekrar uyarı acaba ?:( Özal Demirel tarafları hep gitti… Çok can kaybettik… Kızım deprem olmadan 10 dk önce çığlık atarak uyandı 17 aylık. Aldım emzirdim asla uyumadı ağladı ve kafasını sağa sola salladı sallanma hareketi yaptı arkasına bizim arka evdeki köpek susmaksizin ağladı ne oluyor diye tam kalktım deprem oldu.. Allah’ım tekrarını yaşatmasın