Benim çocuğum gazdan dolayı ikinmaktan, göbek fıtığı yaptı, makat çatlağı yaptı, doğduğundan beri bunu yaşıyoruz. Küçücük bebeğin belini kaldıracak kadar ikinmasina yüreğim dayanmıyordu, 3.5 aylık olduk kakasini yapamıyor, lavman yapıyoruz 24 saatte bir