Ankarada yasıyorum ve tvde acıklama yapıldı deprem olursa eğer ankara bolu bursa ve istanbul çok etkilenecek diye . Uyuyan bir fay hattı ve enerjisi sıkısmıs patlarsa eğer 7 . 8 arası denildi . Deprem kahininide bu yönde acıklamaları vıdeoları var … ölümden depremden korkmuyorum , ölümün sebebi vardır , deprem sel afet ne kadar kaçarsan kaç seni bulur saati şaşmaz .. vade varsa bir ekmek yiyecek kadar elhamdulıllah yoksa onada elhamdulıllah .. tek korkum evladım , bensız kalırsa herkes ölürse diye , es dost akraba bır yere kadar bakar onlarda kalmazsa yetımhaneler , o yuzden hep ölümün hayırlısnı ve rabbım eger öleceksem deprem gibi afetlerden rabbım evladımla bırlıkte al canımı dıye dua edıyorum.. şimdi belki linçleyenler olur ama .. bensız yada evlatsız bır hayat cok zor .. baba zaten öyle bakacak güçte değil zaten yani yarım saat oynarsa hemen sıkılır atar bana . Durmuyo diye . Babanne desen 1 yasındakı bebeye utanmasa neler neler yedırecek o derece.. demem o ki rabbım neylerse güzel eyler … korkupta psıkolojınızı bozmayın lütfen .. ölüm sebebıde saatide şaşmaz ..