Kızımın uykusu düzenlidir bir ay önce Kocaeli’de ufak çaplı deprem oldu o gece kızım çığlık atarak uyandı hep huzursuz du o gece zaten ve hastalık falan bişi yok tam beş dakika önce öyle böyle ağlamadi uyur halde ağlayıp bağırdı tam yerine koydum yatağa uzandım sallanmaya başladık deprem bitince geri deliksiz şekilde sabaha kadar uyur babası ve bende artık öyle düşünüyoruz evet hissediyorlar 2 yaşında hergun düzenli kesintisiz uyuyan çocuk o gece hiç yoktan böyle olduysa elbette ki hissettiler