Merhabalar kızım 9. Ayına giriyor ve artık sıralayip yavaştan tek başına adım atmaya başladı ve sürekli düşüyor aşiri hareketli bir çocuk. Ama genede oyle kötü bı düşmesi olmadı bu sabah emzirmek için sağ koluna deydigimde ağlamaya başladı titreyerek belli canı çok yandı anlamadım sonra sustu. Gün içinde gene böyle bı olay yaşadık diğer koluna bacaklarına dokundum bişey yok üzerini cikarttihimda sağ dirsekte kızarıklık vardı modda değil ama sanki bı yere çarpmış gibi. O hareketli olan çocuk kolunu kimildatamaz oldu öylece oturuyor canı yandığı için emekleme yürüme hiç biseye kalkişamiyor hemen doktora gittik. Ortapediye röntgen çekildi dirsekte enfeksiyon var dendi ilk defa böyle bişey duyuyorum ateşli bı hasttaliktan sonra binde bir görülür dendi eklemde bu enfeksiyon kitle. Kanda da enfeksiyon çıktı. Yaşayan varmı böyle bişey arkadaşlar çok üzgünüm lütfen cevap verin 😥😓