Gizempkr Öncelikle herkese geçmiş olsun rabbim herkesin yardımcısı olsun. Bazı d vitaminlerinin içerikleri sağlıklı değilmiş ve demir damlalarininda Dr hangi marka önerdi yads sağlık ocağında ki verileni aldınız mı
Melis2015 Gizempkr ocean kullanıyoruz biz sağlık ocağında verilen gaz yapmıştı doktorumuz ocean almamızı istemişti gayette memnunz
-Esra- Gizempkr 1.5 ayligiz ,sağlık ocağının verdiğinin içeriğinde ayçiçek yağı var. Recetesinde yan etki mide gazi ve kabızlık yaziyor biz çok zorlandık.ocean kullanıyorum şimdi iceriginde zeytinyağı var ve kolay tuvalete çıkıyor.
Ucansupurge gnsulker-54 400Ui olması lazım canım. Bütün vitaminlerde 4-10 yazıyor öyle yazmaları gerekiyormuş doktorumuz öyle demişti ilk bende görünce şok olmustum hehe😂
27esmer Gizempkr Sağlık ocağında verilen iyi değil. Eczaneye deki zeytinyağına yapılmış d vitamini istemiyorum marka farketmez bu detay önemli
asrinhatasi Gizempkr 4.ay aşısına gittiğimde aile hekimi Ferrum verdi ama onu kustu sonra sidefere geçtik