1453Abcdefg Eminim herkes aynı. Kendimi iyice enkaz altında hıssedyrum özellıkle gecelerı. Asırı üzgünüm kendı aılem ıcınde tedirgin. Beklenen istanbul depremı korkutuyır. Bi tanıdıgımız intihar etmiş adam kendini asmış deprem korkusuyla avcılarda yaşıyormuş. Tvde sürekli enkaz çalışmalrı internet desen aynı. Acaba bu kadar göstermeleri halk sağlığı açısından hata mıydı.
Pamukprenses40 1453Abcdefg iskenderun depremzedesiyim biz kurtulduk bin şükür ama evimiz gitti 1,5 aylık bebeğimle beni Kırşehir e getirdi kendisi arama kurtarma çalışmaları için öyle kötüyüm ki banyodan korkuyorum gidip mutfaktan tek başıma su almaktan korkuyorum çadır bana daha güvenli geliyor ve sanki her an olacakmış gibi
Yesillimon 1453Abcdefg Ben doğru bulmuyorum dün akşam dayanamdim oturdum bagira bagira ağladım esim zor sakinleştirdi 4 yaşındaki oglumda ben öyle ağlayınca hem peceteyle göz yaslarimi sildi hem ağladı hamileyim yemeden içmeden kesildim icmem gereken ilaclari içemiyorum. Sadece haber kanllarinda gösterilse diger kanallar da da baska bişey yayınlansa tüm sosyal ağlarda tv lerde buraya giriyoruz burada ayni insan kafayi yiyecek gibi oluyor 😭
lotuspatra 1453Abcdefg olağanüstü bi durum var bu bildiğimiz depremler gibi değil halkın haber alma ihityacı var maalesef psikoloji bozuyor ama
1453Abcdefg DenizSayerr evet gerçekten öyle.ve gördük ki istanbul da bahsedişen deprem olsa hiçbir şekilde yetişemicekler. İnsanları resmen ölüme terk ettiler binalarda
1453Abcdefg Pamukprenses40 çok zor işiniz gerçekten biz burdan hissedebiliyoruz. Nefesim daralıyor adeta sizi anlamamız elbet zor Rabbim güzel kapılar açsın mutlaka ılk gırsatta psıkoljk destek alın. Cok ağır bir travma ve şükredin nefes alabildiğinize mal canın yongasıdr ama evlatlarınızın yanınızda olması cok cok büyük bir mutluluk
DenizSayerr 1453Abcdefg evet tek olan İstanbul’da olmaz kıyısı olan diğer şehirlerde yıkılır marmara bölgesi diye bişey kalmaz her yer düşünmek bile istemiyorum ama sanki dünyanın sonuna doğmuşuz gibi hissediyorum artık
1Temmuzannesi Nasıl bir memleketse burası darbesi terörü eksik olmaz, depremdi , koronaydı , kadın cinayetleriydi derken ömrümüz korkmakla geçiyor çok yazık…
1453Abcdefg 1Temmuzannesi bütün dünya da böyledir belkide. Her ülkenin ayrı zorlukları vardır güç durumları vardır. Buna inanmak istiyorum 😞
1453Abcdefg DenizSayerr çocuklarım, cocuklarım…en büyük düşüncem çocuklarım Rabbim ne çetin bir imtihan evlatlarıyla enkaz altında kaldı insanlar biri cıktı biri çıkamadı. Allah ım imtihan eyme böyle bizleri.
DenizSayerr 1453Abcdefg Amin allahım çok amin🤲🏻 Bende şu saat oldu 1 dk uyumadım hava aydınlansın 1 2 saat uyuyayım diye bekliyorum nedeni çok belli… kendimden önce kızım , insanın dışarda atan bir kalbi dışarda atan bir canı olması çok garip bir duygu annelik kutsal bu yüzden
1Temmuzannesi 1453Abcdefg Cidden öyle değil ya … Dünyanın en mutlu ülkeleri arasında 110.sırada falanız 150 ülkeden ..
Angel00 1453Abcdefg nasıl yani anlamadım ? Gösterilecek tabiki az BİLe gösteriliyor nette tv de bizim psikolojimiz bir yana dursun enkaz aldtında olanlar var ölenler var onların sesi kim olacak gösterilmese nasıl bileceğiz ses çıkartacağız mantık lütfen bakmayın en fazla açmayın tv girmeyin sosyal medyaya herkes çırpınıyor ki birşeyler yapmak için
Cocolingo Angel00 ki tv kanallarında çoğunlukla mucizeler gösteriliyor, yığınla ölen yan yana hastane bahçelerinde gönülmeyi bekleyen cesetleri görseler ne olacak acaba.
Valtameriii 1453Abcdefg bende aynıyım sürekli deprem olursa çocuğuma bişey olursa ya da ben ölürsem çocuğum tek kalırsa diye şeyler düşünmeye başladım ve haberler 7 24 depremi gösteriyor sosyal medya da aynı şekilde nereye girsem deprem izlemiyim diyorum ama merakta ediyorum aşırı üzgünüm o ölen ve kurtarılamayan insanları gördükçe kahroluyorum
Rozamoms_ 1453Abcdefg ah ah keşke o günaha görmeseydi hepimiz çok korkuyoruz fakat Allah hepimize bir ömür biçimis vakti geldiğinde hepimiz öleceğiz Allah imanla yaşayıp imanla ölmeyi nasip etsin 😓🤲