Uzun bir suredir geceleri kalkip agliyor. Emen bir bebek normalde de sıklıkla kalkiyor artik ona 11 aydir alistim ama su bir kac zamandir emmeye uyaniyor, emmesi bittikten sonra gozleri kapali agliyor. Pispiliyorum, salliyorum yatagina yatiridgim gibi yatakta hareket edip yine agliyor ama gozler kapali. Ne yapacağım şaşırdım. Kendim uyku artik aramiyorum ama bedenim cok yorgun. Her tarafim agriyor oraya pispisla buraya pispisla.