Zcelik e bebekten hiç umudum yok.daha dün devletin Antalya’ya yerleştirdiği depremzedeler çocuklarına bişeyler aalıp kasada beklerken cuma saati diye kasaları kapattılar. İnsanlar depremzedeyiz çocuklarımız için alıyoruz en azından bir kasa açık kalsın zaten kötü durumdayız bizi bekletmeyin dedilerse de umursamadan gittiler. Ben prematüre beneğim için acil bir ihtiyacını almak için gitmiştim, kasada depremzedelere yardım amaçlı malzemeler alan bir sürü de insan vardı. Herkes mağdur edildi o an. Tavırlar, konuşmalar ve azarlamaşr hiç hoş olmadı. Genel merkezlerini arayıp durumu ben izah ettim yine de yapacak bişey yok prosedür böyle diyip kapattılar. Üstelik cuma saati diye kapatıp arkada kikir kikir gülüp oynuyorlardı. Ne ibadetle ne de vicdanla alakası yoktu yani hiç birinin. Sonra bi kaç kişi daha arası da ne olduysa gelip tek kasa açıyoruz dediler afralı tafralı olarak..
Tabi ki cuma saati olabilir böyle bi uygulamaları olabilir bizde müslümanız sonuçta saygımız var hatta çokta güzel bir uygulama ama en azından depremden gelmiş insanlar için bir esneklik yapıp kalp kırmadan halledebilirlerdi bi şeyleri. Bağrış çağrış kavgaya, zaten psikolojik olarak çökmüş insanları azarlamaya gerek yoktu diye düşünüyorum.