Gozdedgn aynı duygular bende de vae. 2 aylık bebeğim var eşim sabah işe gidiyor tek kalıyorum. Geceleri o o korkudan ağlayıp korkudan bildiğin titriyorum. Allah evlatlarımızı bize, bizi evlatlarımıza bağışlasın. İstanbul’da bekleniyor evet ama herşeyi Allah bilir. Allah bir daha böyle afet yaşatmasın.