Kızlar öncelikle vefat eden vatandaşlarımıza Allahtan rahmet diliyorum yaralılarımıza acil şifalar diliyorum yarın herkes için mutlu bir gün olur inşallah bu zamanda özür dileyerek birşey sormam gerekli yarın kadın hastalıklarından ameliyatım var sabah şuan temizlenmem lazım ve ben lazer yapıyordum evde ama yine çok çıkıyor aynı jilet alır gibi sesu ağda yapacağım şimdi rol on 1 sene 8 ay önce sezaryen oldum dikişim lazer dikiş orayı sadece jiletle alıyordum başka bişey sürmedim ağda yapsam sıkıntı olur mu hissetmiyorum hala orayı çünkü bu zamanda bu soruyu sormak istemezdim ama hastanede temiz olmam gerekli çok özür dilerim hayırlı geceler Allah a emanet olun 😌