Arkadaşlar ülkece hepimizin başı sağolsun geçmiş olsun Rabbim birdaha yaşatmasın başlıktada belirttiğim gibi evim kapım sonuna kadar açık evim geniş bebek için beşik var kıyafet var Darıca/Kocaelinde oturuyorum depremzede kardeşlerimi ağırlayabilirim 🙏