Aleynaezel Kızlar internte Şubat ayında yaticak yatmadı günü geçti ödemem gerekiyor acaba ne zaman yatar biliyomusunuz
emhmen_u Aleynaezel ne zaman başvurmuştunuz kaç defa aldınız biz Aralık ayında başvurmuştuk o ay kabul olmuştu bir defa Şubat ilk haftası yattı depremden önce
Cihangiriinannesii Mucizemxx Kesinligini bilemiyorum. Cumhurbaşkanı iki etapta yatacak demişti ilki Kasım’da yattı zaten bir de Mart’ta yatacağı söyleniyor